Ahad, 19 Februari 2012

Crythong x Pakupunkkis Anti Flag Nite Out!!!


Hahaha...xbley tunjuk muka yeob...awek aku mara!!! Aku tgh punk to the bone ni!!! Sori my love..
Yeah!!! Hari tu pada 2 hb Feb...para para crythong yang still  berjiwa punk walaupun dah berkarat akibat umur yang semakin lanjut telah kuar untuk punk rock show yang baek punyer!!!! Anti Flag Live In K.L!!!

Damn!!!! Nak recall balik...aku time sekolah dulu...nak ke punk rock ni mmg lama beb...sekolah rendah time darjah 1...tatau ape2..darjah 4...KRU and Feminin..Darjah 6...Pink Floyd Album The Wall (Terbaek Dude!!)..hahaha nampak tak evolusi aku ni...ble time tingktn 1..time jiwe nak membrontak...mule laa Metallica,Cromok,Sepultura ape ape je laa yang metal2 kentai teloq punyer!! Wakakakaka!!!...kalu nak street music pun ACAB, tp xbape lg time tuuu...masa tu punk rock mmg xmasok lngsung..mak aku dari bising sampai bley ok laa... nyelaa bro...wa santap music ni full volume kt radio tiap2 hari bile ada kt rumah kot...bkn sehari dua broo..bertahun tahun!!!! hahaha Love U Mom!!! Time aku masok Poli lepas skolah, aku jd bez fren dgn streetculture punyer budak...so time tu laaa punk ni  masuk ni... hahahaha...

Ok...berbalik pada punkrock show kiter...Anti flag punyer show mmg baek bro!!!Sound and showmanship...
crowd mmg penuh tak hengat broo...banyk jgak yang kecewa xdpt masok coz  tiket abes bro, nak cemey,pintu kecik hahaha  tp aduuuyai broo.. spek aku patah and hilang ntah ke mana mana ntah, jd rabun aku kat show tuu tp layan...aku kt show besa besa je...layan circle pit and sing along...para para crythong yang dangerous but funny jgn ckp laaa... mesti mau surfing sana sini punyer... kalu gig kentai...mcm time bleeding through...jalan jalan atas orang diorank wat... hahahaha...

Dulu time NOFX pun layan jgak...ada circle pit besor...tp tempat besor bro...Ruums Club, skang KL Live..anti flag pot kecik je... jd ciput ckit laaa...Hahaha...ape ape pun...we have a good time bro...

this punk guy need help, apelagi..para2 crythong mmg pro bab tolong menolong wat rambut ni..Hahahaha...aku wat censor siap untuk metro and mastika 

Kesabaran punker punker...Hahahaha

Hahahaha, bagi punkrocker yang mohawk lebey 2cm...pegi terpacak blik meleper...kakakakaka!!!!

C ya!!!! For my love...Sori...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan