Sabtu, 10 Disember 2011

Penjahat terbaik aku...

Hahahaha....aku selalunya kalo minat sesuatu mcm filem ke komik ke citer bersiri ke...mesti sbab penjahat diorang good,sama ada dengan perangai, pembawaan watak diorang or macam macam laaa!!! Hahaa... So ini list penjahat terbaik aku....yang aku tabik dari kecik sampai remaja tua skang!!! Tapi watak fiksyen laaa,bkan penjahat2 yang aku kenal spanjang hdup aku...hahaha..tgoklaa nanti kalu aku beran wat list untuk diorang...hahahaha



  • Detective Alonzo Harris (Denzel Washington)  Filem Training Day



Damn!!!! Ble aku tgok citer ni...aku ingat dier baek...rupe rupenye jelebor!!!...patotlaa dari mula nampak macam bajet good jew... Konon terbaik dijalanan.. high roller...yang gampangnye dier ni, siap paksa Hoyt (hero) hisap ganja tapi lepas tuu cakap xpaksa,kaki pusing broo...Damn bro..this dude badass!!! tp last skali ble dier nak cong Hoyt kat umah Smiley, dier xdapat coz nasib Hoyt baik sbab dier selamatkan spupu pompuan Smiley ptang tuuu...hahaa puas hati dier mati!!!! Tapi awal2 lagi Roger dah bagi hint yang mangkuk ni something...time dier crite pasal siput... ape ape pun.. Denzel menang Oscar dengan filem ni...hahaha



  • Nyonya Mansur (Mak Dara) Filem Ibu Mertua-ku




What can i say about this Madam.!!! Kassim dah sound tepet kat dier dah... hahahaha



  • Kill Vearn (Komik Misteri Naga)



Reason kenapa aku suke baca komik ni... sebab dier ni cool,penuh muslihat, dressing best,ada senjata yang masyuk air jgak aku tgok zaman sekolah rendah dulu and ada kuli dier lepak kat bahu...tapi damn!!! kuli tu sebenarnye Kill Vearn!!! yang ni robot jew!!! Sayang...potong stim..



  • Toguro Adik (Komik Yuyu Hakusho)




Hehe..nampak macam ada persamaaan dengan Kill Vearn...Ada jelebor lepak kat bahu, selera aku kot...tapi bagi toguro adik ni, yg melepak kat bahu dier  ni abang dier.. hahahaha Skang ni aku tgok dier ni dah xfeel dah, mcm masa aku sekolah dulu...Dulu bro..aku masyuk air gler jgak kat dier ni...cool, tak banyak mulut, kejam,kuat gler and dressing baek jgak..maybe zaman tu zaman The Rock tengah hot kat WWF ada laa iras iras kut bagi aku time xcukup matang dulu...hehehehe sempena mengingati dier..aku rasa dier antara penjahat terbaik aku..hahaha



  • M.Bison ( Game Street Fighter)



Memang minat gler style fight dier!!!pijak kepala orang.. maniam kepala orang..ble selit orang pun cool!!! Bukan macam Dhalsim tuuu.. macam siott dier punyer selit!!! Hahahaha... Mmang bagi big influence kat aku..tapi da truth is..aku xpenah menang main Street Fighter...bcoz jelebor ni laaa....Jahatnya Kamu!!!



  • Shark (Shamsul Yusuf) Filem KL Gangster



Dier ni mmg cam siottt...Hahahaa..Buli orang tua, bunuh orang tua n muda, pengecut,sembang gegor,tatu cam hampeh!!! Badtaste!! Tapi dressin sempoi!!!! Hahahaha...Thank U Shamsul!!! U da man!!!

Jai? Jai sempoi...tapi juz gler duit and kaki pukul...tak cukup jahat!!!!



  • Lt. Jon Kavanaugh (Forest Whitaker) Siri TV The Shield Season 6 dan 7



Jahat jahat jahat!!!!Tengok muke pun dah angin satu badan...Memang laaa prangai Vic Mackey (Hero) bley tahan jgak hampehnye...Tapi xbley fight rasa xsuke kat dier ni!!! Tengok jer dier ni...tringat kt jelebor jelebor yang suke cari salah orang.....Damn!!! Time cari pic mamat ni....terjumpe fb i want to kill Lt Jon Kavanaugh!!! Punye laaa jahat..hehehe The Shield mmg good tv..tapi aku layan time dier ni jer..tu pun kurang gak coz keje and siaran ulangan pagi2 buta kat AXN...Kurang tgok,tp melekat...mmang berantu mamat ni



  • Rumble (Kartun Transformer)



Kecik je mangkuk ni... tapi tukang kacau Megatron pling baek skali.. mmang punk and trabelmaker hahaha...Ayat perli dier cam gampang jgak kalu Autobot xdapat makan dier time fight tembak...why aku suke dier...kecik,tp tak sedar diri tuu kecik...nak fight dinobot or autobot yang bagak2 jgak..ayat konpem nak good..Ble aku tringat transformer..aku nampak Rumble dulu bwu Megatron or Soundwave..

Starscream? Hampeh...orang jahat pun xmau amek pot kat dier..Hahahaha



  • T.Bag ( Robert Knepper) Siri TV Prison Break



Prison Break time nak last last punye season aku dh kureng dah....tp dier ni..damn..!!!!Jelebor betoi!!! Jahat  dier mau tau laaa....dah xde 1tangan pun wat jahat mcm ada 2tangan jer...hahahaha, Ada jer pot nak lepas,jadi poin penting laaa itu laa ini laaa....mmg liat nak mampus!!! Yang gampang yang 1st siap ada anak ikan ikut lagi...hahahahaha tangan seluk poket suar dier kat blakang...hahahahahaaa



  • Ni yang last....pling faveret..The Joker (Heath Ledger) Filem Dark Knight


The Joker dalam Dark Knight mmang len macam...Aura dier kaw bro kaw...Aku repeat wayang 3kali..repeat DVD tatau nak cakap laaa...pasang DVD juz nak tengok part dier jer pun bley tahan jgak...my bro Gigi sampai angkat baju kot ungu pastu conteng muka mcm jelebor ni laaa dibuatnye...hahaha baek punye pengaruh...Batman pun goyang bro dengan mangkuk ni...menipu pun bley tahan jgak jelebor ni...manipulasi orang giler..ayat pedih...gelak psiko...bermain pisau..suara garang yang menyeramkan jgak laa bro,bulu roma aku time dier marah ble tgh wat video batman tipu kene tangkap tuuu..style dier pun bez jgak..hehehe Yang pling stylo, time dier rembat kereta polis n layan makan angin sambil keluar badan dari tingkap kereta...syahdu siottt rupe dier...Puassss

Hahahaha....Ini je la aku nak tulis pasal penjahat terbaik aku,ahaha...ciau dude,we di di mau...ASAFP!!!
Pagi ni nak layan Real Madrid VS Barcelona Hahahaha...C Yaaa





Tiada ulasan:

Catat Ulasan